Saturday, November 14, 2009

14 November 2009


Today woke up at around 1 plus then faster get prepare and then went to work. Today was sat i almost forget but we manage to win the fight hahha :D But then i guess today is my last day at amk le ba. i will miss, da ge,rim,monkey,ah he,ah xing and those beer promoter de =( dont know when can see you guys again or maybe there is no more chances le thank guys for helping me when im have working although i bring a lot of troubles lor you all still have the patience to teach me. Will miss you guys a lot de. After work take bus home that time i cant contral my tears again it just fall like this im a soft-hearted person those passanger taking bus with me keep on looking at me, reached home found out nobody at home feel so lonely can someone pei me ? and my blog is dying again please people if you guys vist my blog please do tag thank you nothing much to post ready tomorrow will be going back to bukit merah to work :D night.














song-ji nian ping


为你抄笔记,为你织围巾,你夸我细心
靠墙的位置,奶茶要少冰 我帮你留意
专属的羽翼,晚安的简讯,是你的贴心
一直以为,永恒的爱就是你
怎么最近你对我很安静却对她细心
不再有卡片美丽写讯息冷漠的彻底
有人说长大爱就会变心只剩下回忆
直到哪天你的缺席我才相信
原来你的心有空隙
她才能轻易的占据
我没本领我不争气
假装不在意
原来我的心有空隙还留著有你的记忆
眼泪是我,爱情的纪念品
怎么最近你对我很安静却对她细心
不再有卡片美丽写讯息冷漠的彻底
有人说长大爱就会变心只剩下回忆
直到哪天你的缺席我才相信
原来你的心有空隙
她才能轻易的占据
我没本领我不争气
假装不在意
原来我的心有空隙还留著有你的记忆
眼泪是我,爱情的纪念品
原来你的心有空隙
她才能轻易的占据
我没本领我不争气
假装不在意
原来我的心有空隙还留著有你的记忆
眼泪是我,爱情的纪念品

No comments: